My na Zonky věříme, že půjčování peněz se dá dělat férověji a výhodněji. Bez velkých nákladných institucí. Zonky je česká internetová služba, která funguje na principu P2P. Propojuje ty, kteří si chtějí půjčit levněji s lidmi, kteří chtějí investovat do půjček lidí a získat zajímavé zhodnocení. Služba vznikla v roce 2015 a je členem finanční skupiny PPF.

Jsme největší fintech společností v České republice. Lidé si už na Zonky půjčili více než 10 miliard korun a více než 25 tisíc lidí na Zonky investuje. Zonky mají lidé rádi také proto, že se ke každému zákazníkovi chová jako k člověku a nemluví bankovničtinou.
Už je nás víc než 160 a stále rosteme. Přivítáme mezi námi ty, kteří s námi chtějí měnit pravidla hry na trhu se spotřebitelskými úvěry.

Brno - Team Leader týmu Customer Care

Buď u toho! V Zonky rozjíždíme a stavíme nový tým v Brně a hledáme někoho, kdo do toho půjde s námi a pomůže nám postavit cca 15-20-ti členný tým parťáků do týmu CC (nejsme Call centrum, ale Customer Care☺).
U nás můžeš (budeš muset☺) sám přicházet s nápady pro změny, které dovedou tým a Zonky, k těm nejlepším výsledkům s cílem mít nejlepší zákaznický servis pod sluncem.

Jak poznáš, že je tahle práce pro tebe?

● máš zkušenost s vedením a motivováním lidi, ale taky je dokážeš vyslechnout a snažíš se jim porozumět
● neustále se chceš učit novým věcem
● jsi Leader, který s celým týmem potáhne za jeden provaz.
● neusínáš na vavřínech, neustále posouváš sebe, své lidi i procesy dopředu
● Jsi optimista/ka s orientací na zákazníka a dokážeš nadchnout lidi kolem sebe, snadno se nevzdáváš a baví Tě hledat řešení;
● umíš se ponaučit z vlastních úspěchů i neúspěchů
rychle se orientuješ v datech a číslech;
● dokážeš na základě nich dělat rozhodnutí, předvídat a hledat řešení

A jak tvoje nová práce bude vypadat?

● budeš mít zodpovědnost za postavení týmu cca 15-20 lidí (to je náš plán na tento rok) , o tým se budeš starat, rozvíjet, motivovat
● neustále rozvíjet procesy, tak abychom byli pořád o krok napřed
● pravidelně reportovat výsledky vedení společnosti, takže s čísly a tabulky budeš v dennodenním kontaktu

Bude se hodit...

● minimálně dokončené SŠ vzdělání s maturitou
zkušenost s vedením týmu, velké plus bude ze zákaznické, ale není to nutnou podmínkou
● zkušenost se zpracováním reportů
● selský rozum a zkušenosti, které můžeš do týmu předat
● orientace v procesech finančního sektoru a procesech spadající pod zákaznickou péči

Co nabízíme?

● práci v přední FinTech společnosti v Česku, která pravidelně získává řadu ocenění
● možnost realizace střelených nápadů, které si velké firmy nemohou dovolit
● 5 týdnů dovolené a 5 dní pracovního volna navíc;
● příspěvek na penzijko;
● občasně možnost homeoffice;
● fajn kanceláře kousek od Hlaváku
● prima tým a prima šéf Olda, který se už těď moc těší!

Informace o pozici

Místo pracoviště

Nové sady 996/25, 602 00  Brno-Staré Brno, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Firemní akce, flexibilní začátek/konec pracovní doby, možnost občasné práce z domova, vzdělávací kurzy, školení, dovolená více než 5 týdnů, bonusy/prémie, příspěvek na penzijní/životní připojištění, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, stravenky/příspěvek na stravování

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná)

Zadavatel

Zonky.cz

 

Kontakt

Zonky.cz
Martina Bolfová