PPF banka a.s. je nedílnou součástí finanční a investiční skupiny PPF. Zaměřujeme se zejména na poskytování finančních, investičních a poradenských služeb korporátním klientům, institucím, klientům z veřejného sektoru, poskytujeme služby privátního bankovnictví. Zároveň plníme funkci centrální treasury banky skupiny PPF.

Aplikační administrátor - CRM

Jaká bude vaše role?

  • Administrace systému CRM (MS Dynamics CRM);
  • Řešit požadavky uživatelů na druhém stupni podpory;
  • Připravovat zadávací specifikaci pro nové požadavky uživatelů;
  • Instalovat nové verze aplikací do testovacího a live prostředí;
  • Dokumentovat nové postupy a procesy v IT;
  • Řešit požadavky z větších rozvojových aktivit v rámci projektů banky;
  • Poskytovat podporu ostatním týmům v IT;
  • Spolupráce v týmu na zajištění provozu dalších aplikací.

Co od vás očekáváme?

  • Zkušenosti s MS Dynamics CRM nebo jiným CRM systémem;
  • Zkušenosti s instalováním a provozováním aplikací (alespoň jeden rok);
  • MS SQL (tvorba jednodušších SQL dotazů);
  • Znalosti fungování finanční organizace výhodou;
  • Analytické myšlení;
  • Pečlivost, samostatnost, flexibilitu;
  • Zájem se neustále vzdělávat;
  • Schopnost jednat s integrátory a dodavateli;
  • Odpovědnost za svěřenou oblast a časovou flexibilitu;
  • Angličtina – alespoň pasivní úroveň.

Co vám nabízíme?

  • Nadstandardní pracovní prostředí v blízkosti metra A Dejvická;
  • Rozvoj a vzdělávání;
  • Práci pro stabilní banku se zázemím silné české investiční skupiny;
  • Zaměstnanecké výhody - příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, dny osobního volna a mnoho dalších.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Evropská 2690/17, 160 00  Praha-Dejvice, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná), Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

PPF banka, a.s.

 

Kontakt

PPF banka, a.s.
Radka Krempová