DOK je FinTech start-up, který chce změnit trh s pojištěním.

Díky moderním technologiím, chceme udělat distribuci pojištění maximálně transparentní a dostupnou pro každého s ambicí stát se jedničkou na českém a evropském trhu.

Hledáme talenty a profesionály, kteří nám pomohou vybudovat službu, která chce oslovit desetitisíce zákazníků.

Hledáme administrátory pro back office

Hledáme nové kolegy na pozici Administrativní podpora v nově vznikajícím start-upu, který chce změnit trh s pojištěním

S čím potřebujeme pomoci:

• Příprava podkladů po pojistné analytiky, vkládání dat do interního CRM systému
• Telefonický kontakt s pojišťovnami a zákazníky (pouze servisní hovory, nikoliv prodejní - nic nenabízíme, nikomu nic netlačíme)
• Jednoduchá administrativa na PC

Na oplatku nabízíme:

• Flexibilní pracovní dobu
• Práci na plný uvázek (HPP)
• Práci v mladém, příjemném a energickém kolektivu
• Prostor pro realizaci vlastních nápadů a podílení se na nově vznikajícím projektu
• Kanceláře v centru města (City Tower, Praha Pankrác)
• Možnost splnění praxe v rámci studia
• Mzda 150 Kč za hodinu

Co by měl mít ideální kandidát/ka:

• Komunikativnost a příjemné vystupování
• Spolehlivost
• Ochotu se učit novým věcem
• Pečlivost
• Předchozí zkušenost s podobnou pozici výhodou

Informace o pozici

Místo pracoviště

Hvězdova 1716/2b, 140 00  Praha-Nusle, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zadavatel

DOK - mujdok.cz

Pozice je vhodná pro absolventy.

Pozice vhodná pro OZP. S docházením do firmy. Vhodné pro: vozíčkáři.

 

Kontakt

DOK - mujdok.cz
Pavel Kuhn