Společnost CzechToll s.r.o. patří do skupiny PPF Group a je součástí dlouhodobých strategických plánů skupiny v oblasti telekomunikační infrastruktury. CzechToll s.r.o. provozuje systém elektronického mýtného v České republice, založeného na moderní satelitní technologii a zajišťuje poskytování komplexních služeb souvisejících s jeho provozováním.

Referent/ka zákaznické péče - písemná komunikace

Náplň práce

- Příjem zákaznických podnětů v písemné podobě,
- Zajištění včasné komunikace směrem k zákazníkovi ve spolupráci s ostatními týmy společnosti,
-  Řešení a evidence požadavků,
-  Spolupráce v rámci týmu a podílení se na plnění definovaných cílů a KPI’s,
-  Komunikace a spolupráce s odděleními napříč společností.

Požadavky

-  SŠ vzdělání,
- Předchozí zkušenosti velkou výhodou,
- MS Office – uživatelská znalost,
-  AJ  na úrovni písemné komunikace,
-  Velmi dobré komunikační dovednosti - schopnost porozumět textu a srozumitelně formulovat písemný projev,
-  Orientace na zákazníka, odolnost vůči stresu.

Nabízíme

- Motivující finanční ohodnocení,
- 5 týdnů dovolené,- Stravenky,
- Příspěvek na volný čas,
- Sick days,
- Různorodou, zodpovědnou a perspektivní práci v dynamicky se rozvíjejícím prostředí,
- Lidský přístup a příjemnou pracovní atmosféru,
- Odborný růst a další vzdělávání,
- Možnost seberealizace.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Praha

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Firemní akce, flexibilní začátek/konec pracovní doby, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickdays, bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, občerstvení na pracovišti, stravenky/příspěvek na stravování

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná), Angličtina (mírně pokročilá)

Zadavatel

CzechToll s.r.o.

Pozice je vhodná pro absolventy.

Kontakt

CzechToll s.r.o.
Michaela Kloučková