Společnost CzechToll s.r.o. patří do skupiny PPF Group a je součástí dlouhodobých strategických plánů skupiny v oblasti telekomunikační infrastruktury. CzechToll s.r.o. provozuje systém elektronického mýtného v České republice, založeného na moderní satelitní technologii a zajišťuje poskytování komplexních služeb souvisejících s jeho provozováním.

Specialista/ka Front Office

Náplň práce

- Dohled nad externím call centrem (poslech hovorů, kontrola emailové komunikace),
- Shromažďovaní informací od ostatních oddělení a jejich předávání na externí call centrum,
- Editace obsahu webového portálu, sledování správnosti a aktuálnosti publikovaných informací,
- Reporting.

Požadavky

- Min. SŠ vzdělání,
- Předchozí praxe z call centra výhodou (rádi vše naučíme),
- Angličtina na úrovni psané komunikace,
- Znalost MS Office (Word, Excel, Outlook),
- Proaktivita, zaměření na detail, týmový hráč,
- Řidičský průkaz sk.B,
- Smlouva na dobu určitou (zástup za rodičovskou dovolenou).

Nabízíme

- Motivující finanční ohodnocení,
- 5 týdnů dovolené,
- Stravenky,
- Sick days,
- Různorodou, zodpovědnou a perspektivní práci v dynamicky se rozvíjejícím prostředí,
- Lidský přístup a příjemnou pracovní atmosféru,
- Odborný růst a další vzdělávání,
- Možnost seberealizace.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Praha

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Benefity

Bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickdays, firemní akce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná), Angličtina (mírně pokročilá)

Zadavatel

CzechToll s.r.o.

Pozice je vhodná pro absolventy.

Kontakt

CzechToll s.r.o.
Michaela Kloučková